Elif_erturul1 Kizlar gunaydin acil fikrinizi ihtiyacım var biz suan 16+6 dayız fotograf cekimimiz olacak kız kardeşim gelecek cinsiyeti bugun ogrrnebilirmiyiz sizce gitsek nolur yardımcı olun bana 🙏🙏🙏🥰🥰
metehaninannesiii Elif_erturul1 ben 16. Haftamda öğrenmiştim canım 12.haftamda doktorumuz tahminde bulunmuştu sonuc doğru çıktı öğrenirsin yani
Elif_erturul1 metehaninannesiii çok teşekkür ederim birde doktora girmeden çikolata falan ye dediler doğru mu sence ya da birsey onerebilirmisiniz
Elif_erturul1 Bebegmibklerken ayy inşallah çünkü hep izin alamıyor kardeşim sehir dışından gelecek 🥰🙏
metehaninannesiii Elif_erturul1 aynen aynen doktora girmeden bi 5 dk hemen ya çikolata yada meyve suyu ic baya hareketleniyorlar bacak arasını rahatlıkla doktor görebilir o sekilde
Elif_erturul1 midekoruyucu Ay teşekkür ederim https://imgyukle.com/i/OLONCx hadi birde tahminde bulunalım size zahmet ya 🥰
Elif_erturul1 metehaninannesiii birde tahminde bulunulmuştur rica etsem 🥰 https://imgyukle.com/i/OLONCx
midekoruyucu Elif_erturul1 valla ben şu fotolardan pek anlamadığım için cinsiyet soranlara cinsiyeti bebek diyorum 😂 Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏼🥰😍
metehaninannesiii Elif_erturul1 ben erkeğe benzettim biraz canım bacak arası gözükmüyor benim oğlum da böyleydi 3 boğum şeklindeydi