gzmcn bişey olmaz Allahın izniyle bebek büyüdükçe içerde organlara baskı artıyor büyük ihtimalle midenize baskı var, eğer yiyip de yatıyorsanız mide asidi yemek borusundan yukarı sonra da ağzınıza geliyordur, umarım ciddi bişey değildir tabi ki Rabbim şifa versin 🤲🏼 Doktorunuzdan mide koruyucu isteyebilirsiniz veya evde gaviscon varsa bi kaşık için o da yoksa yarım bardak soğuk sütü 3 yudumda için üzerine de bi parça ekmek içi yiyin çok fazla çiğnemeden yutun mide asidini alır