Merhaba, ben 5+6 günlük hamileyim. Çok şiddetli diş ağrım var. İltihap yapmış durumda. Geceleri uyayamıyorum. Doktora sormuştum 14. haftaya kadar mümkünse beklememi söylemişti. Ama artık dayanılacak gibi değil. Benimle aynı durumu yaşayıp da dişçiye giden var mı ? Ne gibi çözüm bulabildiniz lütfen yardımcı olun. Bugüne kadar sabrettim ama artık dayanamıyorum 😢