Bsmlh her hafta kontrol var artık 35 de tekrar gideceğim nst için gün içinde ara ara oluyor gibi geliyor ama bu haftalarda olması normal değil mi anlamıyorum yalancı sancı dedikleri ne ya da braxton hicks sancıları diye şeyler olabilir bu haftalarda diyorlardı sanırım dediğiniz gibi ard arda olmayacak zamanına beklesinler inşallah 🤲🏻