Tuba-minelim Arkadaşlar 27+6 günlüğüz ilk doğumum sezeryan karnım şimdi çok ağar geliyo ve dikiş yerlerim agrıyo sizce normalmi yaşayan varmı ilk doğumum da 7 sene önceydi
Merve50 Tuba-minelim canım bende 8-9 yok önce kist ameliyatı olmuştum aynı sezaryen gibi izi var o haftalarda benimde ağrım oldu doktora sorduğumda bi sıkıntı yok karnın büyüdüğü için az da olsa yapar dedi ama sen yine de bi doktoruna danış