Bende dün kontörle gttim suyun azalmış dedi 3 santim.acilma var dedi şu üç bidaha gel dedi özeldi sonra ordan devlete gttim devlet herşey normal dedi açılma falan yok suyu iyi. Ben ilçede oturuyorum normal de oray gdyrm doktor yok diye merkerze gitmiştik. İlçeye gttim ebeler baktılar onlarda açılma vardı dediler doktor olmadığı için suyuna bakamadilar başka devlet hastanesine gönderdiler araştırmaya oraya gttik suyu var dediler. Her gttiim yerde de ntsye girdim sancım yok. Ama iki haftadır iç çamaşırim islakk ne olcak bilmiyoruz bizde çok tedirginiz. 37.5 haftalığız