Dilos0705 Kizlar bu geceleri kaşıntim bitmiyor karaciger enzimuyle alakalı ilaclarida bıraktım bir hafta oldu ama kaşıntı devam ediyor
essraacar Dilos0705 bana da 2 hafta önce enfeksiyon var dedi tek kullanımlık ilaç verdi 3 gündür benim de kasıntım basladı ondan diye düşünüyorum bilmiyorum sirkeli su kullanıyorum umarım faydası olur
cey_ceyda Dilos0705 neyse ki yalnız değilmişim. Çıldırtan bi kaşıntı sinirden ağlıyorum resmen. Haftalardır geçmedi. Doktorum cildiyeye gidip ilaç yazdır dedi ama oraya randevu alıp gitmek ayrı mesele. Limon kolonyasıyla yaşıyorum artık