bu sabah az bi kanama oldu kesildi kanama denmicek kadar az lekelenme doktor muayenesinden sonra 39+6yız sancı çıkıyor nstde düzenli az önce de baya kanlı mukuslu akıntı geldi açıklık parmağımın ucu kadar dedi doktor hissettiğim ağır bi sancı yok regl sancıları hafiften kasılmalar geliyor sizce ne zamana doğar var mı fikri olan başına gelen 🤔 doktor pek bi tahmin söylemiyor heran herşey olabilir diyor