Busra15_09 35+4 günlük hamileyim aşırı kasılmalarım var her lavaboya gittiğimde büyük tuvaletimi yapıyorum benim gibi olan var mı
umyahsen Busra15_09 33+1 birim dün gecede 4 kere çıktım. Bazen oluyor neden bilmiyorum. İki üç gündür benm de aklımda bu soru. Bi bilen vardır inşaAllah
Bsmlh Busra15_09 canım ıkınma isteğin oluyormu peki benımde tam tersi idrar sık ⅘ lt su içiyorum ama öbürü yok gazdan ölcem 35+5 benımde
Aybigen Busra15_09 son haftalar yaklaştıkça olabiliyormuş. Hormonlar boşaltım sisteminin çalışmasını hizladiriyormus.
rabiagucer03 Busra15_09 yoğurt süt çok tüketiyorsanız o gaz yapar yada acı gazlı içecek yiyecek de yediyseniz olur 🥺
ayssee Bende 3 4 günde bir anca çıkıyorum çıkamamak daha kötü karnım sertleşiyor çok rahatsız oluyorum
mjora Genel olarak tavsiyem kan ilacınızı değiştirin. Ben de bağırsak problemi yaşadığımda değiştirdim ve rahatladım. Ferro sanoldu galiba ilk kullandığım şuan ferrum kullanıyorum daha iyi geldi….