Asyabebek Kızlar dün detaylı ultorosana girdim bebeğimin kafasını alt seviyede olduğunu söyledi cok korkuyorum bunun gbi diyen oldu mu size duydunuz mu böyle bişey
OktayEsenglBa Asyabebek benim de bebeğime büyük diyor doktor kafa cevresi iki hafta önden gidiyormuş hangisine yanayım 😂
Haticeee OktayEsenglBa benimde öyle 🙈 Erkek mi sizinde erkek bebeklerde kafa biraz büyük olur dedi sebebi ne dedim genetik aileden birine çekmiş dedi koca kafalım☺️
OktayEsenglBa Haticeee yok kizim olacak bizim sülalede hiç koca kafa Yok galiba eşimin tarafta var 😂😂
Zeynep360 Benim bebeğimin de bir hafta küçük daha önce onu açmıştım ama cevap alamadım tecrübeli anneler varsa lütfen paylaşın
Asyabebek Zeynep360 biz takipte kalalım ikimizde bebeği kafası küçük ben yine bilgi alırsam sana yazayım :) aslında ben cok iyi bir doktora gittim çapa tıp fakultesinde doç doktor kendi muayenesine gittim inşallah bebeklerimiz sağlıklı olsun ben
brglazgn Benim bebeğimi de kafası elips şeklinde dedi doktor 31 haftalığım ben şimdiye kadar demediler şimdi çıktı. Pek önemseme kontrolleri ihmal etme zaten doktorun yönlendirecektir kendi kendini yeme sakın emin ol bebişlerimiz de etkileniyor ve şansın varsa farklı doktorla görüş bence