isimsizbiranne Eliftrhn47 ben düşünüyorum inşallah yarın doğum olcak gibi görünüyor epidural yapıcaz aksilik olmazsa
cilekreceli Ben dün arama kısmına yazdım bir sürü doğum hikayesi buldum sizde bakabilirsiniz benim aklıma yattı