Nur3446 Kizlar şuanda 20+2 oldum iki gün önce gittiğimde bebeğimin kg 500 gr dedi dr sormadım normal mi diye oda bisey demedi kafama takıldı ama …
Mavis40 Nur3446 normal canm benim 22.haftamda 570 gramdı smdı 27 haftadym 1kılonn uzernde cok sukur 🤲
midekoruyucu Nur3446 benim 24te 600gramdı doktor normal dedi, şuan kilolarını düşünmek için erken bence sonlara doğru daha hızlı kilo alıyorlar o zamanlarda ilerleme olmazsa sorun olur diye düşünüyorum ki doktor da söylüyor zaten bebeğin kilosu az filan diye
Gmsyusra Nur3446 bence sizinki coook iyi maşallah 😍 bende 20+2 yim sabah doktora gittim 326 gram kızım ❤️
Nur3446 Hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim ilgilenip cevap yazdığınız için güzel anneler iyi ki varsınız sağlıkla huzurla mutlulukla gelir inşallah tüm bebisler 🥰😍😘