rmysayldrmbr Bahçelievler de gebelik takibi için önerebileceğiniz bir kadın doğum uzmanı var mı kızlar ? Lütfen yardımcı olun 🙏
Cansu-13 rmysayldrmbr ben Bahçelievler memoriale gidiyorum öznur hanım çok memenunum muayne ücretleri biraz yüksek
rmysayldrmbr katipannee Özel hastane olursa daha iyi olur bu arada istanbul bahçelievler ay heyecandan onu yazmayı unutmuşum ☺️
katipannee rmysayldrmbr evet ona da arkadaşım gitmiş oda çok memnundu. Ben hem erkek doktor tercih ettim hemde seyfettin beye anlaştığım kurumla alakalı olarak indirim oluyor muayenede o yüzden gittim
rmysayldrmbr katipannee sanırım bende ataköy hastanesine gidicem bu gidişle. Ama yine de bi sorayım dedim hangisi iyiyse ona gitmek isterim. Çok çok teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgi için
katipannee rmysayldrmbr rica ederim ne demek . İlk öğrendiğimden beri gidiyorum 33+6 olduk çok memnunum. İnşallah sizde memnun kalırsınız
Minigimm0611 rmysayldrmbr Yok bende değiştirmeyi düsünüyorum baya arastırdım gidenlere sordum ark.ona gidiyormuş çok memnun kalmış oyüzden sonraki kontrolümde ona gidicem bende kısmetse.
Aycan1 rmysayldrmbr Yeni Bosna nisa hastanesi Derya kanzagul çok iyi bi doktor ilk oğlumu orda doğum ettim ikincisinide orda yapcam inşallah