Deryasevimli Arifcaninannesi nasıl hesapliyorsunuz acaba doktor mu tarih werdi bnde sezeryan olcamda allah nasip ederse ondann merak ettim?
Htcyalmanci Bugün itibariyle 3. Trimester çok şükür zaman çok çabuk geçiyor Allahım sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Yasinimm anne091 canım onu doktor hesaplıyor arkadaş ne dese yanlış olur en doğru kararı doktor verir♥️🐣🌷🤲
Arifcaninannesi Deryasevimli hesaplayici imdiridm cnm evet doktorum gun verdi 26 haziran dedi tam 38 oluyir o gun ama erkende olabilir ilk oglumu 37+6 da dogurdum 37 den sonra alinabilir dedi doktorum esim polis memuru onun iznine gorede ayarlayabilirim
Linam6868 Yasinimm 79 çok şükür ama daha herşeyimiz tam hazır değil kısmet olursa 32 hafta da hazırlayacam insaAllah