@67553 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah. Daha Doğum yapmadım ama doktoruma sordum geçen hafta. Eğer testim pozitif çıkarsa Doğum nasıl olur diye. Biz önlemimizi alıp Doğumu yaptırıyoruz bebeği de duruma göre gözetim altında tutarız kontrollerini sağlarız dedi.