İyi geceler güzel anneler. Size bişey sormak istiyorum. 39+2 deyim. Yalancı kasılmalarım da yok desem yeridir. Ama bugün ara ara şiddetli bel ağrılarım oluyor. Vurup geçiyor gibi sürekli yok yani. Acaba bu da doğum belirtisi olabilir mi. Lütfen olsun artık bir an önce miniğime kavuşmak istiyorum 🥺