Ikicocukannesi32 Son 4 günüm Kaldı Kızlar Doğumda Hızmayı çıkarttırıyorlarmı maskeden gorunmeyecek aslında
Heein Ikicocukannesi32 canım normal doğumda bile niyedir anlamdım sadece hastane önlüğü kaldı üstümde sütyene bile izin vermediler
turansmom1 Ikicocukannesi32 lastik tokama varıncaya cıkardılar, kolyemi, yüzügümü, saatimi hızmaya izin vereceklerini sanmam
Eymenbby4 Ikicocukannesi32 ben südyenimin kalmasını istedim izin verilmedi normal dogum olduğu halde yabancı nesne istemiyorlar gümüş kolyemi de cıkardılar
BelisinAnnesi Üstünde hiç ama hiçbirsey kalmıyor canım anadan üryan nasıl doğduysan öyle üstüne ince bir örtü veriyorlar metal altın gümüş vs yasak
basakhanim Önemli olan görünmemesi değil hijyenik olması. Gözlük gibi mecburi şeyler bile çıkartılıyor.
katipannee Görünüp görünmemesi önemli değil acil bir durum olduğunda müdahale edilmesi gerektiğinde üzerinizde bişey olmaması gerekiyor ( Allah göstermesin kalp durması gibi durumlarda elektro şok ile tedavide metal şeyler vs olmaması gerekir )