ebruus hala bende de o korku var herkezde oluyormuş şuan hissedemiyoruz. Hep acaba bişey mi oldu? Sağlıklı ilerliyor mu düşüncesi çok oluyordu bende. Bak rabbim ol demiş olmuş. Kafandan bütün olumsuzlukları sil ve sadece dua et 🤲 Mutlu ol ki annesi oda mutlu olsun, strese sokma bebeğini 😍 İnşallah dilediğin gibi olur herşey kuzum 🌷