Daha onceki 2 gebeligimde hic boyle visy yasamadim ani hareket ettigimde otururken yada saga sola donerken karnimda icten bisy yirtiliyomus gibi oluyo aniden sanki catladigini hissediyor gibiyim 27 haftaligim biraz once 2.5 yasinda oglumu kucagima alirkende ayni sey oldu cok panik yaptim sizede oluyormu ?