Elffnur Selam arkadaşlar 13.haftama girdim hala iştah sıfır varmı aranızda böyle olan bulantı tiksinme vs geçti fakat iştahm bi türlü yerine gelmedi iki lokma yesem hemen doyuyorum😊
Bsraa35 Elffnur o haftalarda bende öyleydim gerçekten iştahsızlıkta çok kötüymüş afedersin lokmalar ağzımda çoğalıyordu kilo vermiştim 🥴
Elffnur Bsraa35 bende kilo verdm ya bebeğim cok şükür sağlıklı o açıdan içim rahat ama artık doya doya yemek yemek istiyorum canım cekiyo bi lokma aldıktan sonra tıkanıyorum🤦🏻♀️
Bsraa35 Elffnur önemli olan o zaten canım bebişlerimiz sağlıklı olsun da 🤲🏻 Ben 24. Haftadayım hala öyleyim aslında canım bişey istemiyor