Geceninannesi01  Braun elektrikli burun aspiratörü almayı düşünüyorum ? Bu ürünü kullanan var mı ? Yada memnun kaldığınız başka ürün var mı ? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻
Gulsurmeli Geceninannesi01 Annemiz resminiz yüklenmemiş buradan tekrar deneyin isterseniz. 😇 https://imgyukle.com/ adresine giriyoruz. Yükleme yaptıktan sonra aşağıdaki görseldeki gibi sonu .jpg ile biten linki kopyalayarak fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz
sedaa_aa Geceninannesi01 canım ben de otribebe kullanıyorum zaten ucunda bi hazne var mukus orda toplanıyor benim okuduğum elektriklilerden çok bu markadan memnun kalınmış ben kullanıyorum gayet memnunum