Burcutran temmuzda gittim film çekildim sonra kasımda gittim tekrar 3 ay doğum k.h. kullandım 3. kutu bitti kıstım büyüme yaptı 1 ayda visanne kullandım bitti 1 buçuk aydır da folikasite başlattı doktorum 3 ay daha denicez hamile kalamasam başka yöntemler denicez benim adetim 1 2 gün gecikir 3. günü asla bulmazdı o dere düzenli ve bi kadar da sancılı geçerdi 6.5 cm kıstım var ama 4 5 aydır adetlerim ağrısız hafif sızıli geçiyor ama gecikmesindense her ay o sancıyı cekeyim ama düzenim bozulmasın diyorum şimdi de hele bu son adetimi bildiğin eşimle bebek yolu bekler gibi bekledik 25 gün gecikmeyle adet oldum doktora git bence hiç değilse kafan rahat olur bilgilendirir