Mervesngr71 eşinin anesinin veya babasının ismini koymak ne saçma yaa ister sağ olsun ister rahmetli hiç farketmiyor. Niye kadınlar kendi babalarının ismini koymuyor ozaman aynı şey benim gözümde. En başından beri kabul etmeyecektin ister melek gibi bir insan olsun ister olmasın. Bana okadar tuhaf geliyorki bu durum düşünemiyorum ya oğluma dedesinin ismiyle asla çağıramazdım çok saçma. Bence sen şuan istemiyorsan vazgeçme eşinide düşünme bu konuda çünkü o ismi hayatı boyunca çocuk taşıyacak. Birde düşünsenize çocuk ilerde aklı erdiğinde demezmi neden dedemin ismiyle benimki aynı diye🤦🏻♀️🤦🏻♀️