yuksell07 hiç kaybettiğiniz bebeklere dna testi yapıldı mı? ben 21. haftamda bebeğimi kaybettim ki öncesinde detaylı amniyosentez testleri dahil hepsi temiz çıktı. ne eşimde ne ben de genetik olarak hiçbir şey çıkmadı. Ama doğum sonrası hastanedeki doktor bebekten örnek alıp patalojiye göndermiş 2 ay sonra gelen testte sorun tespit edildi. kendi doktorlarım hem kadın doğumcum hem perinatologlarım hiçbiri o teste gerek yok çok detaylı araştırdık zaten demesine rağmen bebeğin kendisinden alınan parçadan sonuç çıktı.