Havvabaltaci Bebek hareketlerini kasığımda hissediyorum ve o hareket ettikçe alt tarafımda batma hissi oluyor aşırı bazen bacağıma bile vuruyor agrısı doğum belirtisi mi acaba 40+1 deyiz
Havvabaltaci HavvaFer sancı mı ki acaba sancıyı batma hissi olarak mı hissederiz ilk gebeliğim hiç bilmiyorum
HavvaFer Havvabaltaci sancımı belimde kasıklarımda hissediyordum cnm ben sanki adet sancısı gibiydi hafif hafif başlamıştı öyle batma felan hatırlamıyorum ben 🤷🏻♀️
MeliSeliMelih HavvaFer bel ve kasıktaysa aynen sancıdır nst ye girin ben 36.haftamdayım bel ağrısı ile gittim nst de sancım ve kasılmam çıktı serum taktılar bebek biraz daha dursun dediler 38.haftada alıcak doktorum…
Ummuhanaumen Giderek şiddetlenen bir ağrı, bel bölgenizde ağrı, karın alt kısmında ağrı, basınç hissi veya akıntınız var mı
Havvabaltaci Ummuhanaumen giderek şiddetlenen bi ağrı değil ama diğer dedikleriniz var özellikle akıntım çok
Ummuhanaumen Havvabaltaci nasıl oldunuz var mı bir gelişme benim bugün nişanım geldi 40 +2 ama sancım yok 🥴
Havvabaltaci HavvaMerve hergün onu rahatsız ediyorum gelmeye zorluyorum uzun yürüyüşler yapıyorum o bebek buraya gelecek 😂