AngeL- bacım başka bı doktora daha görün ne olur ne olmaz. Rabbimin dediği olur hiç bir doktor ölü dogurursun su bu diyemez. Canı veren rabbim alanda odur. O belki minik yavruna ömür vermiştir bunu hiç bilemezsin. Belki şuan rabbim seni imtihan ediyordur onun verdiği canı bir tek o alır. Umudunu kaybetme vazgeçme hiç bir şekilde. Belki sapa sağlam doguracaksin. Belki hiç birşey yok. Komşumuzun çocuğuna %100 engelli doğacak bu çocuk demiş doktoru. Vazgeçmedi engelli de olsa ölü de olsa doğuracam dedi sana yemin ederim sapa sağlam doğdu çocuğu. Doktoru işinden ettiler. Hiç canını sıkma bı kaç doktor daha görsün inşallah rabbim şifa verir 🤲🏻