kadriye25 Jdjvj bizde pazar günü olacaz ınşallah 🤲🤗 bizim ki aktif ve hep bi o yana bir bu yana tekmesi çok nadir hıçkırıklar fazla 🤭🤭🧿
Buket1906 Beyzamizrak ne tarafta hissediyorsun canım benim hep sağda hiç sola geçmiyor uzanınca bazen toplanıyor sonra çıkacak gibi oluyor ayaklarıyla ittiriyor karnımı deliyor 🤣
schulemiss1 Buket1906 ya aynen hep sagda oyleki o gogsumun altindaki deri yirtilacak sanki gerginlikten. Cok canim aciyor ozellikle mide doluyken. Ilkinde hic boyle bisi hatirlamiyorum. Cok aci çekiyorum
Buket1906 schulemiss1 o taraftaysa canım bilmiyorum ki onu benim göbek deliğinin yanında hissediyorum Bi doğsalardı sağlıkla inşallah