Esra357 benimki başlarda çok şiddetlendi şimdi 34.haftadayim birkaç haftadır gayet iyiyim. Ama daha önce burda açılan postlarda son zamanlarda daha kötü oluyo gibi şeyler okumuştum. Kişiden kişiye değişiyor sanırım. Buz çok iyi geliyo doktorum bana buz önermişti birde bacaklarıma soğuk su tutuyorum kan dolaşımı için