Arkadaşlar merhaba
Son adet tarihim 17 marttı bugün 7 gün geciktim az önce kan verdim beta hcg negatif çıktı malesef. Ama az önce bi yazı okudum geç döllenmeyse kanda çıkmayabilir diye. Kasıklarımda hafif batmalar ve göğsümde günlerdir hassaslık var. Bilgisi olan başına gelen cevap verebilirmi acaba ihtimal varmı?