13.haftamdayım geçen hafta lekelenme olduğu için hastaneye gittim düşük riski var diyerek duphaston ilaç yazdı bugün bitti ilacım tekrar kontrole gittim plesentamın aşağıya yerleştiğini ilaca 1 ay daha devam etmem gerektiğini söyledi. Aranızda böyle bişey yaşayan gebeler var mı tedirgin oluyorum..