3461irem Eceatesx bende aynıı hatta kilosu 14 tl’ye bulduk😀😀😀hemen bitirdim ama tabi 6-7 tane var içinde
Eceatesx YuvarlanamayanPandaa hadi ya hangi şehirdesin 😂valla ben adanadayim 2 gün önce 30 TL’ye aldık kilosunu bugün 10liraydi 😂😂😂
BelisinAnnesi Eceatesx sen adanadasın ben Ankara’da bugun çarsamba pazarında 6 tanesine 6 lira verdim küçücük pakete koymuşlar .memleket farkı işte biz daha buralarda yiyemiyoruz Mayıs sonuna anca dolu dolu yeriz :)
Nilaylks Eceatesx biz hala erikleri on tanesi 25-30 TL’ye alıyoruz ama çok şükür kavuştuk ya o da yeter 😂
Mhr13 Bende erik diye deliriyorum ama bulamadım hiçbiryer ya 1😔 köyde erik ağacının çiçekleri açtı ama erikler büyümedi henüz çıldırıcam yakında 😭😭😭😭
ogrencianne35 Mhr13 bulanlardan biri size kargolasin ücret gönderin ben bursa dayım burda da yok olsa gönderirdim keşke bulabilsem ve göndersek size çok üzüldüm şuan
Mhr13 Eceatesx instagramda falan da atıyorlar inadına da brnim karşıma çıkıyor kilosu 50 de olsa alıcam ama yok burda görmedim hiç geçen marketleri de dolaştım pazara da sordurdum yok 😔
Mhr13 Eceatesx valla parası neyse verelim bize de gönderin kargolayın bişey yapın ya rüyamda bile gördüm kaç sefer iri iri sulu sulu can eriği tadı geldi şuan ağzıma 😭😭😭😭😭
berra-annesi Eceatesx Bedava 😢😢burdada öyle olsa keşke bi karpuz bile 45 lira ama yapacak bişey yok bi karpuzu bitirdim resmen 😬😂😂
Buketttttt Eceatesx ya valla ananas li meyvesuyuyla geciyo biraz deneyin ama karpuzu illa yicem duramıyorum karpuzlar çıktı ama ben kıpkırmızı bal gibi istiyorum ya 😞😞😞
Bebek3444 Eceatesx ayy inşaallah BİM’lerde satılıyor aslında alabilirsiniz evet pahalı oluyor ama benim aldığım o paraya değdi 😋
Portakalgeliyor Eceatesx 😂😂😂 daha alamadım ama alıcağım canımın çektiğinden değil hunharca özlediğimden 😂😂
BelisinAnnesi Eceatesx evet canım insallah rabbim bol verirde yeriz yazın bol bol sanada afiyet olsun 🥰