Herkese hayırlı geceler. Bugün hayırlısıyla sezaryenle doğum yaptım. Sabah emzirme icin hemsire geldi sutum seffaf sari arasi normal olduğunu sütümün gelecegini soyledi. Tabiki miktari az ve gogus uclarim tam cikmadi, bebeğim 3 4 defa cekip yoruluyor ve uyuyor. Memeyi de cok zor tutturuyoruz, haliyle doymuyo. Siz ne yaptiniz anneler lutfen yardim edin. Yarin sagip biberonla mi versem, gogus ucu apart mi taksam. Hemsireler sırınga ile takviye mama verelim dediler. Ona da alissin istemiyorum. Hatta biraz gaz yapti sanirim sindirimi zor. Bende acemiyim ilk bebegim lutfen bir yol gosterin, simdiden teşekkürler🙏🏻