srngrcl Kızlar ilk gebeliğim 32 haftalığız doktor nst de kasılma gördü ben de bazen taş gibi hissediyorum karnımı. Bu aylarda normal mi erken doğum riskim mi var yaşayan yazabilir mi? 🙏🏻
Nilaylks srngrcl bende yaşıyorum ama yarın nstye gireceğim Son bir haftada bir kaç gün tüm gün taş gibi gezdim bel ağrım kaşık ağrım vardı yarın belli olacak size de yazabilirim bilgili biri bir şey yazmazsa 🌸
srngrcl Nilaylks bekliyorum dönüşünüzü çok yeni olduğu için doktorum izlemek istedi süreci o yüzden sabırsızım bu konuda
Nilaylks srngrcl bugğn gittim nstye girdim ama hiç sorun çıkmadı doktorum da rahim boyu kısalmaya başladıysa o yüzden ağrıların olması normal dedi ultrasonla da baktı bir sorun görmedi inşallah sizin de bir sıkıntınız yoktur geçmiş olsun 🙏🏻