Esmerkiz34 Kızlar doğum yapalı 21 gün oldu. Dikisim hayla duruyor açılmış sanırım doktora gitmeye korkuyorum dikisim patlamış olsa dr tekrar dikermi bide estetik dikiş ne zmn iyilesirr