Ebrubktsc valla kuzum artık bilemem belki hamilelikten vardır, bekle günün geçsin, inşallah gebelik vardır Allah’ım yüzüne gülsün. Ben 3 ay devlette kullandım korona çıkınca bıraktım mecburen, Eylül de özele başladım Ekim başı korona oldum üç ay ara verdim, ocak 30 adet oldum hemen gittim tekrar başladım, sağ da bi yumurta 16mmdi hiç ümitli konuşmadı doktorum o ay da olmasaydı tüp bebek yaptiricaktik, şükür Allah’ıma tek yumurtaya iki can verdi. Birini kaybettim ama şükür diğeri karnımda 11+0 olduk, 2.5 sene bekledim bu anı. Ümidini asla kaybetme. ❤️