erik999 geçmiş olsun canım bende 2 buçuk aylıkken geçirdim hiç ilaç kullanmadım sadece ek olarak doktorum Multivitamin önerdi onu kullandım normal grip gibi geçirdim çok şükür şuan 3 aylık oldum bebek gayet sağlıklı kıpır kıpır maşallah korkma içini rahat tut Allah korur