FeriDee bende evde yalnızım 37+4teyim. Doktorum suyun geldiğinde kanama gördüğünde hemen hastaneye gel dedi. Sancılar için de 5 dakikada 1 sancı olduğunda hastaneye gitmem gerekiyormuş. Güçlü bir kramp diye tarif ettiler bana sancıyı da yaşayınca anlarsın dedi doktorum 😂