Birguldurna Mayıs’ta bizim de kısmetse ,aktif çalıştım hep bana da su gibi geçti valla anlamadım hiç ,resmen son demler inanamıyorum hala ,aynı düşünceler bende de var ,yetebilecek miyiz , nasıl olacak ,iyi bir insan olmasi için neler yapmalıyız vs vs düşünüyorum ,çok normal sanırım ,doğunca birbirmize alıştıkça hepsi geçecek ❤️😍çok farklı
ve karışık duygularmışş🙏🙏❤️❤️sağlıkla gelsin tüm yavrular