Mucizepamugum hiraselesra aynen canim erkek demistim zaten icine dogan oluyo genellikle benimde hep kız dogmustu ama cok uyuyorum diye erkektir dediler Elhamdulillah kızımın olucahini ogrendik 🤲☺
Hatice1803 Hatice1803 https://resimyukle.io/r/qlgROaOqG1 7.5 haftalık tahminde bulunacak var mı karından ultrason 🌸
Mucizepamugum Hatice1803 canim 10 haftalik olsun post ac simdi ne desek yalan olur hevesin kırilmasin 🙂
Aylin-2015 Hatice1803 @Egeymen At bi baksin.Bana erkek demişdi 5-6haftalik görüntüye bakip.Doğru çikti oğlum olucak Başka her kes kiz demişdi bu arada
Hatice1803 Mucizepamugum yaa doktur herşey çok güzel gidiyor dedi o yüzden bi sıkıntı olmazsa 16 haftaya kadar gitmeyi düşünmüyorum mecbur olmadıkça ultrason gerekli görmüyorum yine de bakalım meraktan daha erken de gidebilirim 🙈🤷🏻♀️
Mucizepamugum Hatice1803 dayanabilirsen o zamana kadar helal olsun ben ozluyorum 2 hafta dedimi gidiyorum ama benim dusuk tehlikem falan cok oldu onun icin sık gitmeye alistim simdide ozluyorum diye gidiyorum ☺
Aylin-2015 aysenunur sanki erkek gibi canim bacak arasi dolu sanki.Allah kalbinden geceni verir inşallah kuzum❤️❤️❤️
Aylin-2015 Hatice1803 görür görmez cevap verir.her kese cevap veriyor sağ olsun. Ben 14+5de kesin örendim canim.Doktor yanilma payi sifir dedi
Narminnn020 12 hafta 3 gunlukde net gorundu ❤️❤️❤️🤲🤲🤲🤲wukurler olsun Allahim🤲🤲🤲 Allah herkese guzel haberler nasib etsin🤲❤️