Aylin-2015 begumidil 14+5de kesin öyrendik biz.Bebekden bebeye deyişiyor.Bazi bebekler nazli oluyor kendini geç gösteriyor
DamlaMzrk mavisevdasi ya bende aslında bundan cekiniyorum bana ultrasonda gösterdi erkek gibi falan diye siz gördunuzmu pipiyi🤔
Aylin-2015 DamlaMzrk genelikle 12haftada yaniliyor doktorlar.14-15haftada kesinleşiyor.benimde oğlum olucak.pipiyi yani bariz gördük.Ve bacak arasinin fotosunu verdi doktor.Yanilma payi sifir dedi bize
mavisevdasi DamlaMzrk sanırım o haftalarda kızlarda da çıkıntı oluyormuş sonradan kapanıyormuş bende öyle anladım doktor uzman olduğu için hiç sorgulamadım bile ama yanlış görmüş o da inşallah sizde yanılma olmaz bebiş büyümeden gitme derim ben yandım siz yanmayın 😂
hiraselesra [silindi] https://resimyukle.link/i/SdHtt anliyorsan banada bakar misi doktor bir tahminde bulundu ama🤗
[silindi] balbocegimm kendi ultrasonuma baktim bide vucudumu taniyorum biliyorum az cok aynisi oldu 2 ci kizim olcak
DamlaMzrk Aylin-2015 bizede gösterdi erkek gibi dedi kesin amaaa erkek demedi 15. Hafta başında söyledi
Cigdm begumidil 12 de tahminde bulundu sonrasında gitmedim iyisin diye ayrintilida 20 . Haftada kesinleşti
Aylin-2015 DamlaMzrk 15de dediyse kesindir bence.siz kendiniz gördünüzmü pipisini? 🤭 Doktor söylemeden ben anladim erkek olduğunu😄 Bacak arasi dolu olduğunda kesin erkek oluyor
DamlaMzrk Aylin-2015 yukarıda arkadaşa erkek demiş Sonra kız demiş ya onu merak ettim bende kendiside gördümü sonradan nasıl kiz dedi ne değişti 🤷♀️
DamlaMzrk mavisevdasi benim dr um da çok iyi bir dr güveniyorum ama nasip işi diyelim bizim ki sadece merak 😇
DamlaMzrk Bana göbek ve bacak arası tam anlayamadigim kısımdan bak erkek gibi dedi ultrasonu asagi yukarı kaydirinca bir göründü bi kayboldu pipiye benziyor ama çok düzgün dik bir görüntü ben çok emin olamadim bu yüzden