Tugbayilmaz-_-53 Kızlar bugünkü idrar tahlilimde lökosit değerim 116 çıktı eritrosin 11 ve idrarda mikroskobik kan. İlk kez yaşıyorum bunu ve çok demoralize oldum. Çok da korkuyorum acaba büyük bir sıkıntım mı var diye benzer bir şey yaşayan var mı aranızda :(
Nurunannesiii12 Tugbayilmaz-_-53 antibiyotik verdiler bana düşük yada erken doğuma sebepmis. Kullaniyorum 10 gunu gevti yaein tahlil verio.devam edip etmediğine bakılacak. Doktoruna at değerleri sana antibiyotik vermeleri gerekir.toz olan tek kullanımlık içecek ilaç geçirmedi malesef.idrrar yolu enfeksioynuymus bu. Ilişki desennyok temizlik desen dikkat ediyorum protein olsun bu olsun gebelikte sık karşılaşılan sorunlar 10 15 güne bir idrar ve kan verip sıkı takip edicem ki bebeğimi kaybetmeyeyim🙏 ihmale gelecek şeyler değil benim bildiğim kadariyla
Nurunannesiii12 Tugbayilmaz-_-53 lökosit ve protein bisey daha yüksek cıktı bende diğer yazdiklariniz hakkında pek fikrim yok enfeksiyon için antibiyotik kullanıyorum.insallah bebeğim iyidir yarın kalp atışı da dinlicem saglik ocağın da 🙏🙏🙏
Tugbayilmaz-_-53 Nurunannesiii12 ya bende 10 gün önce idrar kültürü vermiştim temiz çıkmıştı şimdi böyle olunca çok üzüldüm doktorum tekrar idrar kültürü vermemi ve nefroloji uzmanına danışmamın iyi olacağını söyledi
Nurunannesiii12 Tugbayilmaz-_-53 doktor kontrolüne daha darbende 15 güne bir test vercem dokotra gidince de daniscam surkelitekrarlayabilirmis.gebelikte oluyormus
Nurunannesiii12 Tugbayilmaz-_-53 evet ve id4arda protein.yarin tekrar test vercem kalp atışı dinlicem saglikblcaginda 10 kusur gun dur antibiyotik kullanıyorum. Erken farkedildi inşallah tedavi eidlir tekrarlamaz.
Asdfg7654 Ben de geçirdim enfeksiyon yoğurt suyu ve kızılcık-vişne suyu bol bol tüket idrar söktürücü etkisi var