deletedmom40 Hamilelerde olabilen bir durummuş Kadın Doğum doktoruna ağrılarım var bebeğe zararı olur mu dediğimde erken doğumu tetikleyebilir demişti üroloji doktoru ise olabilir de olmayabilir de dedi🤔Şu geçen 2 hafta o kadar çok araştırdım sordum ki kimseden net birşey duymadım.Kimi diyor tel takır kimi diyor sabret çok şükür ağrılarım hafifledi🙏