kubr_pak Gmzatgl Normal su bebeğin suyuna çok fazla etki etmiyor, havuç suyu, havuç ve deveci armutunun bebeğin suyunu arttırdığını duydum ve ablamda denedi arttı normale döndü suyu
Babydady Suyun fazlası zarardır. 7 lt cok fazla doktorunuza söyleyin derim bence yapılması gerekn tahliller olabilir 🌸
minikbirisi Gmzatgl kilonuzla 30u çarpın çıkan değer içmeniz gereken su litresi daha fazlası zararlı maalesef bobreklerinize zarar verirsiniz 😔 kendinize 2 şişe su yapın örneğin 3 litre olsun toplam. Bugünlük suyum bu kadar idareli kullanmalıyım başka su yok gibi düşünün o sizin ihtiyacınız olan gerisi zararlı maalesef idare etmeye çalışın bende 4 litreden fazla içiyordum ama olması gereken 2.7 şimdi kendimi sınırladim
Tubaaa90 Gmzatgl çok suyu şekeriniz olduğu için içebilirsiniz doktorunuza bunu bi danışın bide bazı hamileliklerde su şeker azlığı yapıyor ondan kaynaklıda olabilir
bademsekeri42 Gmzatgl Ayyy maşallah kızz ben 2 litre içene kadar çatlıyorum … Bebek olmasa akşama kadar 2 su bardağı anca içerim
Mimhb Ecemik kuzenimde sizin gibiydi başlarda su içmeyi unutuyorum diye alarm kurardı herşeyi su içmek olmuştu sanki dünyada su içmekten daha önemli birşey yokmuş gibi. Şimdi bazı sıkıntıları var biraz unuttu su mevzusunu. Siz de belki çocuk doğduktan sonra azaltırsınız
bademsekeri42 Gmzatgl valla 2 litre içtiğim halde tuvalete çıkıyorum sürekli sen nasıl yapıyon orda yaşıyon heralde 😁😁😂
heyecanlibekleyiss Kardeş bende 7 olmasada 5 içiyorum. Tuvalete bağlı yaşıyorum resmen. Gece yüz kere uykudan uyanıyorum 🤭😂
Kimkibu Gmzatgl şekeriniz olabilirmi🙄 yoksa hepmi böyleydi.. fazlasıda zararlı diye biliyorum ben ama doktorunuza danışın mutlakaki
Kimkibu Gmzatgl bence bir şekerinizide ölçtürün.. ins yoktur bişide şeker yükselincede aşırı su içme isteğiniz olur