Mrv16 Kizlar bugun perinatologa gittim.Çok şükür hidrosefali veya baska bir sıkıntı cikmadi.Kafasi buyuk ama genetik olabilir dedi cok sukur herseyimiz normal cikti
Madi Oğlumun kafası 4 hafta önde 🙈perinatolojiya gittim genetik dedi kafasında hiç bir sıkıntı yok dedi çok şükür
Madi Meritmm kafanıza takmayın ,üzülmeyin ben çok üzüldüm,ama araştırdım her çocukta oluyormuş eğer kafasında sıvı varsa onu görmemek imkansızmış