Ozge1708 Pammuk 3. Gün embriyosu transfer oldum 14. Gün yaptm. Aslında daha önce yapasım vardı ama cesaret edemedm.
dugmeninannesiii Pammuk 5. Gün dondurulmuş embriyo transferi yapıldı bana canım 12. Gün kan testi demişti doktorum. Ben 7. Gün test yapmıştım sabah silik çizgi çıkmıştı
Denizyildizii Pammuk zor evet ama bekle cnm doktor ne zaman dediyse o zaman yap. Yani ben günlük işlerime devam ettim çok ağır iş yapmadım tabiki. Zaten bir kızım daha var onunla vakit çabuk geçti😊ayrıca sadece varmı yokmu diye öğrenmeyle olmuyor. Doktor bir süre sonra çağırıyor acaba kese varmı yok mu onu bekliyorsun sonra kalp atışını duymak için bekliyorsun falan. Beklemeler bitmiyor. O yüzden rahat ol strese girme müzik dinle bol bol sürekli yatma inşallah sende hayırlı haberler alırsın😊
Mavi34 Pammuk Benim.3.gun.embriyosu 12.gunde kan vermem lazımdı haftasonuna geldi diye 11.gunde vermiştim. Ama 4 gün öncesinde dayanamayıp evde test yapmıştım birgün belirgin çıktı ertesi gün çok silik çıktı inanılmaz huzursuz oldum olmadı tutmadı düşüyordu vs korkusu. o yüzden dayanabilirsen test gününe kadar sabretmeye çalış
EsrSvm Pammuk İnşaallah hayırlı haberler alırsın canım ❤️ Çift embriyo isteğe bağlı mı koyuluyor acaba yoksa belli bir kriter mi olması lazım bunu merak ettim ☺️
Pammuk EsrSvm 29 yaşındayım 3 kaybım var hoca zaman kaybetmeye gerek yok 2 yapalım dedi ben söylememiştim bile
a_burcu_bur Pammuk benim de yaş 32, iki tane kondu. Çok şükür ilkinde biri tuttu 🤲 darısı sizlerin başına olsun, Rabbim bu sevinci yaşatsın 🤲 ben de 10.gün dayanamayıp test yaptım, çift çizgiyi görünce soluğu hastanede aldım ve beta 70lerdeydi 🤲🤲🤲
ecevecev21 6.günde dayanamayıp evde erken gebelik testi yapmıştım negatif çıkmıştı. 10.gün kan verdim hamile olduğumu öğrendim. Çok şükür şu an 24 haftalığız darısı başınıza♥️