Samira34 Selam kızlar sabah post acmıstım , suan adet sancısı gbı sancım var bebegn alta baskı yaptgını hissediyırum , nişan ve su gelmedı acaba bu gece dgum olur mu 😂😂 acılma olmazsa su gelmez mı yada nısan gelmez mi ki 😂😂
Sulegorkemakyol Samira34 nışan doğumu başlatan bir şeydir ama bezen gelmedende doğum başlaya biliyor suyun pek açılmayla alakası yok ne yazıkki doktorunu bir aramalısın birde olabildiğince bir koltuğa veya sandalyede tutanarak çönelip kalk çok hızlı olmacak şekilde bellini yavaş yavaş daireler çizerek esnet o sancı geldiğinde hemen derin nefes al burnunda diyaframına nefesi doldur kısa ve sık şekilde nefesini ver hem rahatlatır hemde aynı zamanda ıkınma refleksini ortaya çıkartır inşallah sağlıkla gelsin bebeğin size
Samira34 tazeanne123_ öyle demeyin cıkacak o bgun ahahha 😂 gece post acacam dguma gıdıyorum ben dıye 😂😂😂