Varol123 salak gibi hissediyorum kızıyorum kendime sonra karnımda hareket arıyorum pıt pıt atan şeyi buluyorum bu bebek nerde diyorum 🙈karnımı elliyorum valla…uyuyor galiba diyorum🙈 ..stres oluyor insan hiç bilmediğim için…bi de burda okuduğumuz olumsuz şeylerde etkiliyor beni…rabbim yardımcımız olsun sağ sağlam kucağımıza alalım hepimiz inşallah 🤲🏼