melisamother bazen oluyor ama sık sık senin dediğin şiddette olmuyor canım genelde gebelikte şiddetli ve sürekli b as agrısı erkek bebek gebeliğinde çok oluyor ilk oğlumda benimde çok agrırdı her gün denecek kadar göz kapaklarımı açamıyordum ama yine de doktora gitmene tavsiye ederim canım bas arka kısım agrıları normal değil gibi beyin cerrahiye muayene ol içinde ferahlasın geçmiş olsun geçer inşallah agrıların baş agrısı hiç bir ağrıya benzemiyor çok zor 🙏🏻😘