Elcnbykckr Ben yaşadım Aralık ayında kürtaj oldum hiç boş gebelik gibi değildi yani bütün belirtiler vardi doktor boş gebelik dedi 10. Haftaya kadar bekledim kese gelişti ama bebek yoktu suni sancı ile düşürmeye çalıştılar 8 saat sancidan kivrandim parça parça düştü biri kese dedi biri kan pıhtısı dedi doktor baktı kese kuduruyor dedi canlı canlı kürtaj yaptı çok zordu