Esraismail99 Kızlar aşırı bel ağrısı ve sancıyla dr gitttim 2 cm açıklık ve nts de 4 sancım çıktı eve yolladılar böyle olup da doğum ne Zaman yapan var
Pemberuyam_ Esraismail99 Kaç haftaliksiniz ki eve yolladılar. Açılma devam etmezse suni de verebilirlerdi. Sanırım daha erken zamanınız var diye mi
Gulsen4224 Esraismail99 yakındır cnm nişan ve suyun gelir ise dikkat et sancılarını kontrol et kaç dakikada geliyor 10 dk ya düşer ise hastaneye git bekleme cnm açılman olmuş olabilir sıcak su ile duş al sümmessebile yesserrah bunu da bol bol tesbihat et oku açılma ve doğumu kolaylaştırır inşallah 🤲🏻🌸
Burcuaakyool Esraismail99 37+3 de 2 cm açılmam vardı eve geldım tam 38. Haftada doğurdum ve kontrole dıye gıttım çünkü sancım yoktu suyum gelmemıstı muaneye gıttım beş cm açılmam vardı çatala çıktım ebe bakarken 6-7-8 açılıyordu sonra kızım hemen dogdu :) yakında dogurursun hazır ol 😂😂
berraninannesi Esraismail99 bizde 40+0 haftadayız benim de bugün belim ağrıdı kasıklarım ağrıdı ama geçiyor yalancı sancı sanırım🥺 bizim kız nazlı çıktı 😄🌸
Deniz1634 Canım 2 cm açıklıkla iki hafta bekleyen oldu ama iki saatte doguranida duydum duşa falan gir rahatlamaya çalış squat yap sancin geldikçe kaç haftada son bilmiyorum ama. Allah yardımcın olsun inşallah
Esraismail99 Deniz1634 nts de 2 günde bi sancım çıkıyordu ama açılmam yoktu bugün oldu açılma yürüyüş filan yaptım sıcak suyla duş alacam kime sorduysam 3 saat de sürebilir dedi
Pemberuyam_ Esraismail99 Aa evet 40 haftaya kadar bekliyorlar ya bazen gününüz var diyedir muhtemelen. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah.Allah kolay kurtarsın inşallah en kısa sürede
Esraismail99 Gulsen4224 bel ağrısı şiddetlendi ayağa kalkamıyorum mide bulantısı var bide duşa girip sonra dayanamazsam gitsem mi acaba
Esraismail99 Hamsicikk sancımı hissettiğim için gittim Zaten dayanamıyordum belden kasıklarıma vuran ağrım oluyordu